En motiu de la posada en marxa del servei públic de bicicletes de Girona, Girocleta, la CUP de Girona ha emès un comunicat en què critica la forma com s'ha implantat el nou sistema públic de bicicletes a la ciutat. Les principals crítiques de la candidatura estan relacionades amb la cobertura territorial, els recursos invertits i la forma de gestió.
Segons la CUP, la ubicació final de les estacions ofereix un cobertura territorial desigual, i en general deficient, i el sistema exclou àrees importants de la ciutat com Sant Narcís, Vila-Roja, Font de la Pólvora, el Pont Major, Pedret, Sant Daniel, Montilivi o Montjuïc. Aquest fet, segons la candidatura, pot empitjorar l'equitat i connexió territorial en aquests barris, de la mateixa manera que el baix nombre d'estacions i bicicletes pot dificultar la consolidació del sistema.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes