Amadeu ha sigut traslladat a l'hospital penitenciari de Terrassa aquest divendres dia 28 d'Agost del 2009.
A través d'una trucada que amb impediments va poder fer el company Amadeu ahir, ha pogut transmetre el trasllat que li han fet a l'Hospital Penitenciari de Terrassa.
Ja feia 45 dies que l'Amadeu estava en vaga de fam. L'any passat quan va ser traslladat no portava tants dies amb aquesta dura protesta i hem de dir que estava físicament millor del que ho està actualment.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes