Aquest dijous la majoria de les aules de l'ensenyament primari i secundari han quedat buides arran de la vaga del professorat contra la Llei d'Educació de Catalunya (LEC).
A les comarques gironines la vaga ha tingut una participació del 85% a primària i del 55% a secundària. La manifestació celebrada a Girona ha comptat amb una participació molt elevada, entre 5000 i 6000 persones.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes