Davant el nou crim perpetrat per l'exèrcit israelià en aigues internacionals contra organitzacion humanitaries que portaven l'anomenada Flota per la LLibertat, i que ha deixat prop d'una vintena de morts i desenes de ferits.
A comarques girononines convoquem:
A LES 19:00H A LA PLAÇA DEL VI (A L'AJUNTAMENT) A GIRONA
EN SOLIDARITAT AMB LES NOVES VÍCTIMES DEL FEIXISME SIONISTA.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes