(cat)
Ahir a la tarda van desallotjar les quatre activistes que es trobaven
dins de les mines d'Itsasondo des de dijous passat.
Aquestes activistes van okupar les mines per intentar parar les
detonacions que s'estaven realitzant a les obres de TAV d'aquesta zona.
Des de Girona ens solidaritzem amb les quatre activistes .
Les han aconseguit desallotjar, però la lluita contínua.
Des d'aquestes terres on la MAT (linea de tensió molt alta) i el TAV
tant dany|mal estan fent amb el seu progrés destructiu diem bé alt i bé
clar:
¡ ¡ NO AL TAV!!
¡ ¡ NO A LA MAT!!!
¡ ¡ NO A AQUEST SISTEMA INSOSTENIBLE!!!
Des de Girona una abraçada molt forta a les companyes d'Euskal Herria.
![xerrada_2_juliol[1].jpg](http://barcelona.indymedia.org/usermedia/image/3/xerrada_2_juliol%5B1%5D.jpg)



Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes