Després de més de 3 anys, les mobilitzacions han fet que al final no s'atrevissin a condemnar la Núria. Per mostrar el rebuig cap a la impunitat dels polítics i cap el sistema repressiu que apliquen contra aquelles persones que lluiten per canviar el sistema. Per demostrar que les seves armes no ens faran tirar enrere:
MANIFESTACIÓ dissabte 19 de juny, a les 19:00h
davant ICV de Girona!! (ctra. de Barcelona, 5 -Girona-) No hi pots faltar!!!
davant ICV de Girona!! (ctra. de Barcelona, 5 -Girona-) No hi pots faltar!!!
La seva absolució no és la nostra justícia.
Lliures tots i totes!!
+info: http://elsud.org/nuria


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes