Iberdrola i Fecsa inicien campanyes de rentats d'imatge.
Barcelona- fa uns mesos que les empreses elèctriques Iberdrola i Fecsa han iniciat una campanya propagandística massiva anunciant l'arribada de "l'energia verda". Els anuncis es basen en relacionar el consum d'electricitat amb la conservació del medi ambient i les empreses es presenten com a primeres companyies, per separat, que produiran tota l'energia a partir de fonts renovables.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes