ACTUALITZACIó: OC-TU-BRE :-)
El proper dijous dia 30 d'octubre a les 13:00 ve en Rajoy a Girona [a l'auditori Narcís de Carreras del carrer Sta. Clara] convidat per Tribuna de Girona. El motiu de la visita és demostrar als catalans que el que ens convé és el centrisme del PP.
Així doncs, us animem a participar a la concentració espontània que hi haurà el mateix dijous a les 12:30 a davant de l'auditori (al pont de Pedra). Que ens sentin ben fort!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes