Vam llegir aquesta carta a Girona.com i la publiquem:
"Cartes al webmaster: Carta d'un amic que ens desitja el millor ...
Perdonadme que os haga un par de quejas. En primer lugar al encontrarse con vuestra página uno no sabe si vuestro servicio es a nivel nacional ó solo en Gerona. Ese es un fallo que deberÃais de corregir. Y en segundo lugar, es comprensible que ameis vuestro dialecto, pero si lo que pretendéis con esta página es hacer un negocio, lamento comunicaros que estais perdiendo dinero cada dia.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes