Mentres el govern espanyol ha declarat il.legal la pagina de Batasuna per exposar idees que no son del seu agrat, no s'han molestat a moure ni un dit per treure de la xarxa dues pàgines plenes d'insults i amenaces contra els bascos, on a més, hi surten noms, adreces i telèfons de gent que consideren "simpatizantes de Eta", amb el conseqüent risc per a la vida d'aquestes persones, que si haguéssin comés algun delicte ja serien a la presó.
El govern espanyol opta de nou per permetre la violència feixista organitzada contra opcions politiques "incómodes".


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes