
La Plataforma recentment constituïda “Som lo que Sembrem” presenta l’inici de la Campanya “ILP per una Catalunya lliure de transgènics” a les Comarques gironines el pròxim divendres 14 de març a les 20h a la Casa de Cultura (Plaça Hospital,6) de Girona.
L’acte constarà de la presentació de la Campanya que es portarà a terme fins al juliol i la inauguració d’una exposició informativa sobre la problemàtica associada als transgènics.
La ponència anirà a càrrec Pep Riera, de membres de la Plataforma a les Comarques gironines i la Confederation Paysane.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes