Diferents col.lectius i persones a nivell de comarques gironines hem assumit aquest cap de setmana tot un seguit de feines dins de la campanya Contra l'Europa del capital i la guerra. Ens sembla oportú que per tal de que properes vegades les coses surtin encara millor ens hauriem de reunir i fer una petita valoració de com han anat les coses. AixÃ, des de la plataforma antirepresiva de Girona convoquem a totes aquelles persones que hagin estat vinculades a la campanya a nivell de comarques gironines el proper dimecres 19 a les 22h al Casal el Forn.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes