A partir de l'1 d'Abril apareixerà a les comarques del Nord dels Països Catalans un altre projecte informatiu de l'esquerra independentista anomenat "el nord".
Aquesta revista la rebran les organitzacions, entitats, bars, casals, i persones que enviin un correu a elnord@girona.com amb la seva adreça electrònica o de carrer (els que la vulguin rebre a casa hauran de pagar 10 euros l'any per despeses). La revista tindrà quatre apartats, notícies de les comarques del nord, notícies dels Països Catalans, una part internacional i finalment l'agenda.
Tothom que vulgui publicar notícies o enviar convocatòries d'actes heu de fer-ho al correu elnord@girona.com.
PD: Si voleu estar informats/des aneu enviant les vostres adreces.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes