El passat 19 de febrer va ser jutjat a Girona un militant de maulets acusat de resistència a l'autoritat en el desallotjament del casal Popular Les Tines. Avui mateix ha sortit la sentència que és la següent:
-12 mesos de presó per un delicte de resistència activa greu.
-Una multa de 360'? per un delicte de lesions.
-120'? de multa per dues faltes.
-750'? i 90'? d'indemnitzacions per a dos mossos d'esquadra.
Tot i que la pena que demanaven l'acusació i el fiscal era força més greu, doncs era la següent:
-18 mesos de presó per un delicte de resistència activa greu.
-12 mesos de presó per un delicte de lesions.
-4 caps de setmana d'arrest per dues faltes.
-750'? i 90'? d'imdemnitzacions per a dos mossos d'esquadra.
es considera inadmisible aquesta sentència ja que aquesta només es basa en la declaració dels mossos d'esquadra i no es tenen en compte ni la declaració d'innocència d'en Xevi ni la dels testimonis que van declarar al seu favor.
Així doncs en cap cas la jutgessa pot parlar de fets provats. i és per això que l'advocat d'en Xevi presentarà un recurs d'apelació davant l'Audiència de Girona.
Xevi absolució!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes