La manifestació contra la MAT i per una nova cultura de l'energia d'aquest dissabte 15 d'octubre a Barcelona ha aplegat unes 5000 persones. Després de dos grans manifestacions amb cinc mesos de diferència, més les dels darrers anys a Perpinyà, ara tothom sap el que realment representa aquesta línia MAT entre Sentmenat i Baixàs, es tracte simplement d'una interconnexió nuclear amb l'Estat francès.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes