L'objectiu d'aquesta campanya és possibilitar que cada ciutadà pugui decidir si vol rebre propaganda a les seves bústies, ja sigui per bustiatge directa i/o per correu franquejat, i també incidir en la publicitat que dipositen als cotxes particulars.
Aquesta campanya es va fer per primera vegada l'any 1996, i aquest any es proposen una sèrie d'iniciatives pioneres.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes