La propera acció de la Plataforma No a la MAT serà una caravana de cotxes per on pretenen construir aquesta monstruosa lína elèctrica de Molt Alta Tensió.
La caravana serà aquest dissabte 25 de febrer i començarà a Sentmenat a les nou del matí. Acabarà a les dues del migdia a Girona, passant per molts dels pobles i ciutats de les comarques gironines i barcelonines.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes