20 anys de Txernòbil - 27 anys de Harrisburg
El 26 d'abril del 1986 a les 1:23h va esclatar el reactor número 4 de la central nuclear de Txernòbil. L'incident va alliberar enormes quantitats de material radiactiu a l'atmosfera, contaminant brutalment grans extensions de Bielorrussia, Federació russa i Ucraïna, les partícules de plutoni varen saltar fins a 2Km d'alçada, i a la resta d'Europa i part d'Asia vàrem rebre uns nivells de contaminació encara avuí detectables.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes