El proper diumenge 15 de febrer hi tornem. Després dels darrers esdeveniments, ens tornem a mobilitzar. Mai havia estat tant qüestionat el projecte d'Eix Vic-Olot per Bracons, mai tantes veus qualificades s'havien aixecat en contra, mai la possibilitat de salvar les valls havia estat tant a prop. Ara és el moment de tornar a caminar per exigir al govern que no faci bo un projecte de tant pocs i tingui en compte els interessos de la majoria.
No ens falteu !! Entre tots i totes aturarem aquest error!!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes