El divendres passat va tenir lloc un debat públic amb els representants de tots els partits polítics (excepte el pp) i representants de l'associació Vilanna-Bescanó Natura als cinemes Unió del municipi, per a debatre sobre la recent notícia de la resolució del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya respecte als terrenys on suposadament hauria d'anar l'estació transformadora més gran de la Catalunya Sud-oriental; receptora de la línia de 400kv. El TSJC ha fallat a favor de l'ajuntament de Bescanó que demanava la no recualificació de les 8 hectàrees de terreny necessàries per la construcció d'aquesta macro estació transformadora a tres quilometres del poble...


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes