Avui (11-M) he llegit un text molt breu a bcn-imc (firmat per Kaosenlared) que és titula La lliçó de la contrainformació. No és més que una senzilla reflexió sobre la veracitat de les coses que s'han dit al llarg del dia als mitjans oficials i als 'altres mitjans' sobre la tragèdia de Madrid. No pot ser més encertat.
A aquestes altures, ja és segur que no ha sigut ETA, però milions de persones s'han manifestat contra aquesta dirigits pel PP, una vegada més sortint 'espontàniament' al carrer per combatre el terrorisme.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes