38 anys després, un monolit que saludava la visita de Franco a Berga s'ha convertit en un homenatge a les vÃctimes del feixismes. El dia 1 de juliol de l'any 1966, la ciutat de Berga va ser visitada pel dictador feixista Francisco Franco, personatge macabre i atroç que cometé innumerables barbaritats de les quals tots i totes en som conscients. El mateix dia infaust, i per tal de recordar la visita d'aquest grandÃssim assassà i torturador, s'erigà un monòlit conmemoratiu en la confluència de dues carreteres berguedanes: la que va de Berga al santuari de Queralt i la de Berga a Sant Llorenç de Morunys.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes