Noticia extreta de contra-infos:
La jornada d'accions del dia 17 prepara el terreny per denunciar l'explotació laboral. A Terrassa, Vilafranca, Santa Coloma, Sabadell i alguns barris de Barcelona es visualitzar la protesta -.
.- Els Mossos acompanyen un grup de sindicalistes al Centre de Barcelona -.
Cap a les 11,30h prop de 50 membres de la CGT es van concentrar a la plaça Castella. La presència d'efectius dels Mossos d'Esquadra els va fer desistir d'ocupar l'Oficina de Treball de la Generalitat (OTG), pel que van dirigir-se cap a la Via Laietana, acompanyats en tot moment per la policia. Finalment van concentrar-se davant de la seu de Foment del Treball (la patronal catalana), desplegant una pancarta i dissolent-se al cap d'una estona.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes