Aquest primer de maig de 2007 s'ha convocat a Girona una manifestació unitària de diferents col·lectius, sindicats i partits combatius. Una mobilització al marge dels dos sindicats majoritaris, venuts a la patronal i traïdors de la classe treballadora, CCOO i UGT.
Us esperem a tots i totes el dimarts a les 11:00 davant de correus!
Companys i companyes,
explotades, precaris, aturats i estudiants, tots i totes sortim al carrer aquest primer de maig de 2007 per reivindicar els nostres drets com a classe treballadora i com a poble i exigir la fi de la criminalització dels moviments socials combatius i revolucionaris.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes