Intenses mobilitzacions a tot l'estat contra la privatització de les drassanes públiques.
Durant les últimes setmanes intenses mobilitzacions s'han donat a Sevilla, Càdiz, Bilbo, Sestao, Ferrol, Sagunto i Cartagena, amb continues manifestacions de milers de persones, greus enfrontaments amb desenes de ferits greus, importants bloquejos de vies de ferrocarril i de trànsit, concentracions al davant de les seus del PSOE, cremes de contenidors i vies electriques, en un intent de parar la privatització de les drassanes que deixaria sense feina a milers de persones. Mentres tant, els treballadors de les drassanes continuen amb les manifestacions, iniciades desprès de coneixer el pla de la SEPI (Societat Estatal de participacions Industrials).


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes