A continuació podeu llegir la carta que el company d'Olot Mohamed Nebbar, acusat de pertànyer a l'Escamot Dixan que Aznar va fabular com un intent de justifcar contra vent i marea la participació de l'Estat espanyol a la guerra contra el poble de l'Iraq, ha escrit des de la presó de Can Brians com un SOS desesperat dirigit a l'advocat.
Només tres dies abans, tot just arribat a Can Brians, escribia en una carta d'agraïment per la campanya que havia forçat el Govern espanyol a traslladar-lo, amb en Djamel Boudjelthia (a la presó de Tarragona) i en Youb Saoudi (a la presó de Quatre Camins).
Llibertat detinguts. Arxiu immediat de l'Operació Estany!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes