El grup ecologista Anglès Verd, dins la Plataforma No a la MAT, té a punt una xerrada informativa al Teatre de Bescanó per aquest proper divendres 17 de juny a les 20 hores.
A continuació es realitzarà una acció a Vilanna que consisteix en col.locar-se sota d'un transformador amb fluorescents i demostrar com s'encenen només amb l'electromagnetisme de les ones. S'ha quedat a les 22:30 a la plaça dels Suros de Vilanna.
->La propera assemblea de la Plataforma serà el dissabte 18 de juny a les onze del matí al centre social la Màquia de Girona.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes