El Secretariat Permanent de la CGT de Catalunya en col·laboració amb les Federacions Locals de Tarragona, Manresa i Barcelona, Intercomarcal de Girona i Comarcal Garraf-Alt Penedès, ha organitzat un seguit de Xerrades-Col·loqui a càrrec de l’històric militant anarquista Lucio Urtubia, 'L'anarquista irreductible'.
A Girona tindrà lloc aquest divendres 23 de maig a les 8 del vespre al local de la CGT (Av. Sant Narcís 28, entr. 2a.)
D’anarquistes n’hi ha hagut i n’hi continua havent amb una vida intensa d’activisme i lluita. Però que hagin discutit estratègies amb gent com André Breton, Albert Camus o el Ché Guevara, o que hagin ajudat a lluitadors com el maquis Quico Sabaté o el líder dels Panteres Negres Eldridge Cleaver n’hi ha pocs. Que unit a tot l’anterior, hagin aconseguit posar contra les cordes al banc més poderós del planeta per mitjà de la falsificació massiva de traveller checks, i sense faltar un sol dia al seu treball d’obrer de la construcció, només n’hi ha un: Lucio Urtubia.
Es passarà el Documental 'Lucio: Anarquista, Atracador, Falsificador, pero sobre todo… albañil'.
+ info: http://elsud.org/node/2159
Entrevista a Ràdio Klara: http://audio.urcm.net/spip.php?article2010
Entrevista a Com Ràdio: http://www.cgtcatalunya.cat/spip.php?article1868


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes