La totalitat de les treballadores i treballadors de l'empresa amb seu a Cassà de la Selva Catalunya Neta encara no han cobrat la nòmina del més d'octubre. A més, n'hi ha una desena que encara no han rebut ni la de setembre.
La totalitat de les treballadores i treballadors de l'empresa amb seu a Cassà de la Selva Catalunya Neta encara no han cobrat la nòmina del més d'octubre. A més, n'hi ha una desena que encara no han rebut ni la de setembre.
Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes