La totalitat de les treballadores i treballadors de l'empresa amb seu a Cassà de la Selva Catalunya Neta encara no han cobrat la nòmina del més d'octubre. A més, n'hi ha una desena que encara no han rebut ni la de setembre.
Tot i això, l'empresa segueix amb relativa normalitat les seves tasques, doncs el conjunt de treballadores i treballadors no han deixat d'anar a treballar.
Amb tot això, les treballadores no han renunciat als seus drets laborals, i avui s'han manifestat davant la seu a Cassà per a reclamar que se'l pagui amb normalitat. Així mateix han anunciat una eventual vaga si no cobren en els propers dies.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes