Tal com havíem anunciat amb prou antelació a http://elsud.org/futbol, va guanyar l'equip oficial.
Aquest any, el torneig ha estat marcat pel mal temps, i els partits comercials. Des de Sabadell, l'equip de Ràdio Trama (http://www.radiotrama.net) s'ha fet caca als pantalons i no han aparegut sota l'excusa de les quatre gotes que queien i l'equip que normalment deixem guanyar, els Suporters del Girona, doncs tampoc han vingut perquè tenien obligacions pròpies de hooligans.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes