Ens han comunicat que a partir del proper dia 1 de setembre ens volen desallotjar. Cso la Forestal d'Escós. Pallars Sobirà. Pirineus de Lleida
Ens dirigim a valtros per comunicar-vos la situació en la que ens trobem:
Som un grup de persones que fartes de com es mouen les coses al Pallars i a tot arreu, vam pendre la iniciativa d'okupar una casa a Escós, poble situat a prop de Sort i en el que es trobava una casa, 'la Forestal'? abandonada des de feia 15 anys i propietat de la Generalitat de Catalunya, concretament de Medi Ambient i Habitatge.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes