La gent de barcelona.indymedia.org han canviat el programari utilitzat en la seva pà gina, fins ara, utilitzaven el 'cat' (community activist technology) i ara utilitzen el dadaIMC, tots dos són programes oberts desenvolupats especÃficament per a crear nodes de la xarxa indymedia (pà gina en anglès), però que al tractar-se de programari lliure es pot utilitzar per a qualsevol altra cosa i adaptar-lo a les teves necessitats.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes