Avui 19 de març hi ha hagut la tercera vaga en un any del professorat i bona part de la comunitat educativa. Milers de persones han tornat a sortir al carrer per rebutjar la nova llei d'Educació que vol imposar la Generalitat de Catalunya. A continuació podeu veure fotografies de la manifestació de Girona.
+info: http://www.sindicat.net/
Manifestacions anteriors: >>>> i >>>>



Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes