Festa Akelarre per celebrar el solstici d'hivern al centre social la Màquia de Girona. A partir de les 23:00 del dilluns 24 de desembre.
Música, beuratge, sorteig de la panera antimonàrquica, encanteris varis,...
Torna a dalt
http://kaosenlared.net http://bcn.indymedia.org http://llibertat.cat http://barrisants.org http://ecologistes.net http://suportponent.net
Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes