MARXA DE TORXES PELS PRESOS POLÍTICS - GIRONA 2007
[DISSABTE 22 – 19:00h. – Plaça del vi]
Des de Rescat (Col.lectiu de suport als presos i preses
polítiques) hem convocat de nou i per sisè any consecutiu la marxa de torxes en
suport als presos i preses polítiques catalanes, per a visualitzar la seva
situació, i per a reivindicar l'estatus polític, el re-agrupament i l'amnistia.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes