Des de l’Assemblea d’Endavant de Girona i des del Casal Popular La Pioixa de Bordils, us convidem al concert que el pròxim divendres 8 de maig es realitzarà al Pavelló Nou de Bordils. El concert començarà a les 22.00 hores i comptarà amb les actuacions d'At-versaris, KOP, Berri Txarrak i DJ. Txus.
Aquest concert està emmarcat dins la campanya "Capitalisme és crisi", que neix amb la voluntat de donar respostes per entendre l’actual crisi econòmica, i apuntar alternatives que permetin avançar cap a la superació del sistema capitalista i les seves crisis.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes