Salut, aquest proper cap de setmana comencen a Olot les 9enes Jornades Culturals i Llibertàries que organitzem conjuntament els sindicats de la CNT de La Bisbal d'Empordà, Figueres i Olot.
En el carte4ll podeu veure els actes que es faran a Olot aquest divendres, dissabte i diumenge.
El proper dijous 1 de maig manifestació anarcosindicalista a Barcelona, a les 11 h. a l'Arc del Triomf.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes