Actualització: Hi ha una imatge a la part ampliada.
El passat dimarts, 8 de juny, a la sortida de l'acte de campanya electoral del PSC a Girona que es va fer al Centre Civic de Palau, es va dur a terme una acció/performance simbólica per protestar per les obres de L'eix Vic-Olot
L'acte, amb un to pacífic però contundent, va captar l'atenció dels militants socialistes, entre ells l'alcaldesa de Girona, Anna Pagans.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes