Segons una enquesta de Sosmatic publicada a www.elmundo.es, el 43,3% dels usuaris d'ordinadors insulta o pega la màquina quan apareix algun error. Aquesta enquesta ha estat realitzada entre 350 persones i d'ella es desprèn que en un 32,2% dels casos, els enquestats peguen el PC, i un 16,5% l'insulta, però, principalment, un 51,3% desitja, més que res, destrossar-lo físicament.
D'altra banda, el perífèric que més rep l'ira dels usuaris és el ratolí, que paga pels errors en un 31,5% dels casos. En un 14,8% es maltracta el monitor, i la resta es reparteix en la resta de components.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes