El proper Dijous 2 d'octubre a les 19:30h a l'Estació d'Olot (Parc Central), hi ha convocada una concentració antifeixista. Josep Piqué, president del PPC, farà una conferència a la Farinera (locals del Punt Diari).
Sembla ser que els del PP han agafat una estratègia per a Catalunya lleugerament diferent de la que havien pres fins ara amb l'Albertito: ara fan els mítings en català i exhibeixen senyeres per tal d'intentar augmentar el mercat. Llàstima que se'ls vegin les orelles de llop... Així doncs, dijous 2 tots a l'Estació, a recordar-los qui són els feixistes.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes