Aquest divendres 9 de maig comença la campanya "No oblidis - Si votes no oblidis" de la Plataforma Aturem la Guerra de Girona.
La campanya serà sobretot visual i activa per tal de recordar les greus conseqüències de les guerres i no oblidar els partidaris d'aquestes.
Alguns dels primers actes que es realitzaran són els següents:
- 9 de maig, primera encartellada a les 0:00 davant de correus (disfressats amb careta i guants blancs i roba negre)
-10 de maig, participació a la gran encesa d'espelmes a la ciutat de Girona.
-Altres activitats: plantada de creus a la muralla, graffiti al carrer Jaume Primer, participació a l'exposició de flors de la ciutat, ...
La Plataforma es reuneix els dilluns ala vespre al centre social La Màquia (c/Olivera, 11-Girona)


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes