Escric des de Muxia per explicar el que no està sortint als mitjans de comunicació. La Xunta està fent tornar a casa tots els autocars de voluntaris que venen cap aquÃ. Segons ells les platges són netes i ja no venen voluntaris, per tant dimarts retiraran totes les ajudes pel que fa la infraestructura ( exèrcit, transports,etc...), no podran venir a treballar més voluntaris. La realitat és que les platges continuen brutes de xapapote i això s'està intentant ( aconseguint) ocultar grà cies a la passivitat i falta d'atenció de tots els mitjans de comunicació de l'Estat espanyol.
Aquest mateix matà tres voluntaries de barcelona han entrat a la carpa que ha instal.lat l'ajuntament de Muxia (pp) per fer degustacions gastronòmiques, vestides amb els "monos" de treball i amb la boca tapada amb cinta aillant per protestar. Han hagut de sentir tota mena d'insults i fins i tot les han anomenat "terroristes", una mostra més de la desinformació i manipulació que pateix aquesta gent. Aquesta acció evidentment, no ha estat retransmesa per cap cadena de televisió. Des d'aquà vull manifestar la impotència i indignació que sentim els voluntaris que som ara mateix a Muxia.
JA N'HI HA PROU DE DESINFORMACIÃ?!!!! PP VOSALTRES SOU ELS TERRORISTES!!!!
font: bcn-imc


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes