Podem llegir en un article del Gara que els treballadors d'Egunkaria detinguts (el mateix director de la publicació, Martxelo Otamendi) han denunciat tortures durant la custodia de la Guardia Civil tot just sortir de la presó de Soto del Real. Otamendi ha atribuït el més que probable intent de suicidi de Pello Zubiria a aquests fets, també ha afirmat que molts d'ells van arribar a demanar que els executessin d'un tret.
Info del tancament aquí.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 1 setmana
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes