L'objectiu d'aquesta iniciativa és mostrar la situació de normalitat i de vida quotidiana existent, malgrat l'embargament econòmic i la constant amenaça de guerra. Encara que els mitjans de comunicació de masses occidentals no ho mostrin, és obvi que els iraquians no només existeixen, sinó que són idèntics als americans, australians i catalans.
Apart d´estar conectada a una pàgina web, es pretén que les imatges de la webCam es projectin a museus, espais cívics i/o culturals, escoles, universitats, ajuntaments...
Si coneixes algun espai que podria estar interessat en aquesta idea, envia un missatge a info@webcaminiraq.org o informa'ls del projecte.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 15 anys 50 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes