Sant Gervasi Antifeixista (SGA), assemblea juvenil recentment creada, us convoca el pròxim dissabte 14 de setembre a la plaça Sarrià de Barcelona, per rebre amb una forta xiulada l'alcalde de la ciutat, el Sr. Joan Clos.
Llegeix i difón el manifest de la concentració que trobaràs a la pàgina web de l'assemblea (http://www.paisoscatalans.org/sga. Assabenta't de tots els projectes que té en marxa l'equip de govern de l'Ajuntament de Barcelona.
T'esperem el dissabte! NO T'OBLIDIS EL XIULET!!!
Barri a barri, construïm la llibertat!
Sant Gervasi no s'atura, la lluita continua!
Escriu-nos a [proufeixisme@hotmail.com]


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes