Un ciutadà anònim ha redactat un informe amb 22 raons per il·legalitzar els partits polítics majoritaris a l'estat espanyol. Segons aquest document, hi ha prou raons per declarar-los fora de la llei basant-se en la seva pròpia legislació (guerra bruta, assessinats, tortures i maltractaments, etc.).
L'article en qüestió enllaça cadascuna de les raons amb notícies dels "mass-media" oficials.
Tot i ser una iniciativa amb poc futur, com a mínim, airejant els draps bruts dels demòcrates recordarem qui són els que diuen que tant han fet per les llibertats i blablablabla...
L'enllaç: http://acp.sindominio.net


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes