Aquest diumenge 18, a les sis de la tarda davant de la plaça de braus de Girona, es torna a convocar una concentracó que està a punt de convertir-se en un clàssic antitaurí a les comarques gironines.
Just a l'inici de la tortura dels animals es llegirà una manifest en contra l'acte i es repartiran fulls volants entre el públic que vagi entrant (99% turistes, efectivament).
Ja ho sabeu, el diumenge a les sis de la tarda, davant la plaça de braus!
Ni un torero sense cornada!


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes