Nova casa 'alliberada' a Gran de Gràcia
L'Assemblea de Joves de Gràcia va ocupar el passat dilluns (29 de juliol) el número 78 de Gran de Gràcia en una nova demostració que després de les recents desokupacions el moviment a la Vila segueix actiu. Aquesta nova okupació coincideix quasi amb la que fa un any la mateixa Assemblea va realitzar al carrer Maria, nomenant el taller com a Casal Ovidi Montllor.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes