Demà (dimecres 24 de juliol) hi ha prevista la reunió de la comissió d'urbanisme a Girona. A l'ordre del dia s'hi inclou l'aprovació del camp de
golf de Vilanera a l'Escala.
Hem d'anar-hi a mostrar el nostre rebuig!!! Estan confirmats que vindran membres del Fòrum Transversal de l'Escala un altre món és possible, representants de la POT (Plataforma d'Oposició dels Trasvasaments) i possiblement algun representant del món de l'arqueologia. Hem de ser molts per mostrar el nostre rebuig!!!!
Convocatòria: demà dimecres 24 de juliol a les 5 de la tarda davant la Secció d'Urbanisme a Girona de la Generalitat de Catalunya (C/ Gròber, núm 2). Surt un tren de Figueres direcció Girona a les 16h.


Comentaris recents
fa 15 anys 46 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 47 setmanes
fa 15 anys 48 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 15 anys 49 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes
fa 16 anys 2 setmanes